Logo & Huisstijl

Herkenbaarheid

Een logo en huisstijl, op maat ontworpen, vertaald wie jij bent en wat je doet.
Eén van de sleutels tot succes. Het is net als met reclame, als je het genoeg laat zien, blijft het uiteindelijk kleven.
 Een ‘must’ voor iedere onderneming.

Als ik zeg KLM, Philips, Albert Heijn…welk plaatje heb jij dan in je hoofd?
En, als ik zeg, denk niet aan een roze olifant? Wat zie je dan?

Precies!
Dat is het beeld dat je, met jouw bedrijf, ook in het hoofd van je ideale klant wilt creëren.
Eerst het ‘plaatje’ schetsen met kleuren, lettertype(s), beeldmateriaal en vervolgens
dat plaatje consequent doorvoeren.
Op je website, je visitekaartje, je e-mailberichten, je briefpapier en uiteraard ook op Social Media.
Blijven herhalen, dat is de sleutel. De sleutel, die de deur opent, op het moment dat de tijd rijp is.
Laat het dán de sleutel naar jóuw bedrijf zijn.

Hoe?

Het beeld van een garagehouder is anders dan het beeld van een kapsalon.
Maar
Als de garagehouder een vrouw is en de kapsalon behoort een man toe geeft dat weer een totaal ander beeld.

Daarom gaan we samen zitten en onder het genot van een goede kop koffie vertel jij mij alles over jezelf en je bedrijf. Tijdens dat gesprek krijg ik een beeld van wie jij bent en van jouw bedrijf.

Ieder mens en ieder bedrijf is uniek en iedereen heeft een eigen verhaal dat in een beeld te vangen is.
Dat beeld vangen vangen we samen onder het genot van koffie en een goed gesprek.